Adres: Markt 13, Bladel (NL)

Open op afspraak: woensdag & zaterdag 10.00-17-.00, Vrijdag van 10.00-20.00

+31(0)612807953


Boxspringtopper.nl is onderdeel van: AB Wonen

Kvk: 81229186

Btw nr. NL862002138B01

Bank: NL86RABO0362521069

Bel ons

Gemakkelijk je eigen showroom afspraak plannen?! 

Kom het comfort aanvoelen, krijg gratis advies en stel je nieuwe product samen.

 

-KLIK HIER- 

Zit je vraag hier tussen?

Misschien zit je antwoord al tussen onze veel gestelde vragen?

Wat zijn onze verzendkosten?

Hoeveel de verzendkosten bedragen is fijn om te weten!

Daarom tonen wij deze wanneer je een product in de winkelwagen plaatst of wanneer je bij de checkout komt.

Fijn om te weten: verzendkosten van onze complete boxspring bedden zijn geheel gratis.

Welke betaalmogelijkheden bieden wij?

Dokke, betalen, afrekenen, hoe je het ook wilt noemen het kan bij ons met de volgende mogelijkheden:

  • IDEAL
  • PayPal
  • Bancontact
  • KBC/CBC Betaalknop
  • ING Home’Pay
  • Belfius Direct Net
  • Bankoverdracht
  • Betalen bij levering per pin of contant afhankelijk van leverancier (alleen mogelijk bij aanschaf van een boxspring)
  • Pinbetaling: Mogelijk wanneer de bestelling plaatsvindt in de showroom.
Wanneer kun je de bestelling verwachten?

We horen je denken, zo snel mogelijk!

Dat geldt ook voor ons, wij doen ons best je product zo snel mogelijk te leveren. Bij onze grote en samengestelde producten staat de levertijd altijd vermeld. (complete boxspring binnen 10 of 15 werkdagen)

Onze klein producten worden per post binnen 5 werkdagen geleverd, dit is te volgen via de track and trace mail welke je ontvangt of door te kijken bij MIJN ACCOUNT

Wordt er veilig om gegaan met je gegevens?

Wij weten dat het verstrekken van je gegevens niet altijd even fijn is, daarom gaan we uiterst zorgvuldig om met de gegevens die wij ontvangen.

De opgegeven gegevens gebruiken wij uitsluitend voor het gemakkelijk te kunnen verwerken van onze bestellingen. Wij zullen dan ook nooit en te nimmer gegevens verstrekken aan derde en of ongevraagd mails sturen 

Bekijk ook onze privacy policy.

Wat gebeurt er nadat je hebt besteld?

Er klinkt bij ons een grote toeter en we gaan je bestelling direct in gang zetten. 

Wanneer alles goed gaat ontvang je een order bevestiging, we begrijpen niet waarom maar we zijn niet altijd even gewenst. Bekijk daarom ook je ongewenste (spam) mail. 

 

Wanneer er een complete boxspring is besteld wordt u door ons gecontacteerd om een levering datum te bespreken, dit gebeurt meestal per telefoon dus zorg dat u het juiste telefoonnummer opgeeft. 

Bij bestelling van een pakket ontvangt u een track and trace mail zodat u het pakket kan volgen, het is ook mogelijk pakket te volgen via MIJN ACCOUNT

Stuur ons een mail




    Om spamrobots buiten te houden
    willen we je vragen de onderstaande code over te typen

    captcha

    We gaan je mail zo snel mogelijk checken en streven er naar binnen 24 uur bij je terug te komen.